Tuesday, February 7, 2012

Teratak Tuk Tuk

7 Februari 2012   Dah berakhir rupanya empat hari cuti nih...macam tak puas je nak tidor. Isteri dan anak-anak sediakan macam program untuk mengisi masa rehatku. Yang bestnya semua program ada makan-makan ..... hahaha.

Saya tak sambut Thaipusam  walaupun rumah tak sampai satu kilometer dari Batu Caves . Tengah malam semalam bergegar rumah dengan letupan bunga api dan mercun. Dah tak heran dah sebab dah lima belas tahun duk dengar benda tu.....hehehe

Yang menyedihkan dua rakan anak saya terkorban dalam kemalangan dekat Batu Caves, motosikal yang ditunggang dilanggar lori sampah yang hilang kawalan kerana kerosakan brek...berita kejadian ... Sungguh menyedihkan .... , semuga roh kedua-dua arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang mendapat rahmat dan keampunan Allah swt hendaknya. Al-Fatihah.....

Hari Ahad 5 Februari 2012 dapat jemputan dari Abang Idris untuk bertandang ke Chaletnya di Janda Baik. Katanya " Mai la kita makan-makan ikan bakaq , tidoq kat chalet sini". Bagus jugak ni saya pun rindu nak jumpa GS Suhairi . Saya kata "Insyaallah , nanti lepas kenduri anak rakan saya di Bukit Aman , kami kesana".

Alhamdulillah sebelum isyak kami dah sampai ke  Teratak TukTuk  .  Lepas solat isyak berjamaah kami dihidangkan dengan ikan talapia bakaq.....Sedaaaaap!!!!

Saja nak publish aktiviti kami mandi manda kat Janda Baik .......hahaha










Saya hanya nak kata "Rahmat Allah atau kasih sayang Allah apabila ia melimpahi seseorang maka Dia akan memelihara kesejahteraan, rezeki , keselamatan, maruah serta anak-anak mereka". 

No comments:

Post a Comment