Wednesday, July 14, 2010

Games@Rain


14 Julai 2010 Hari kedua berlangsung kejohanan Petanque Tertutup Kem Komandan . Giliran Kem Komandan Tuan Ali yang berpasangan dengan Tn Hj Tahir masuk gelanggang. Tuan Ali mulanya saya nampak memakai baju oren tetapi tukar baju bila nampak saya pun pakai baju oren. Takut seragam la agaknya tu..

Masa mula masuk gelanggang hujan renyai-renyai , bila permainan bermula, hujan mula mencurah disambut guruh berdentum. Pemain yang bersemangat tak nak keluar gelanggang berdegil untuk teruskan perlawanan. Syarif Lobo yang jadi penganjur tak berupaya nak menghalang terpaksa membenarkan perlawanan yang masih diperingkat kumpulan ini berlangsung dalam hujan.

Seluar dan baju basah tak jadi hal, yang penting kepala kena jaga. Bagi Sm Mail kertas sarang telur dah cukup untuk menutup kepalanya. Tahniah untuk pasukan Sm Mail yang menang bergaya kedua-dua perlawanan dalam hujan tersebut.

Tuan Ali walau pun pertama kali pegang bola petanque telah mempamirkan permainan yang bergaya dan menyeramkan pasukan lawannya. Agaknya nasib tak menyebelahi Tuan Ali dan Hj Tahir kerana tewas di game pertama mereka. Dari permainan yang ditunjukan pasukan Tuan Ali dijangka ada harapan untuk berjaya dalam saingan di peringkat kumpulan.
Good luck Tuan Ali dan Hj Tahir.

Saya memang seronok dan nak publish sikit gambar-gambar kenangan semasa game berlangsung.....




No comments:

Post a Comment