Sunday, February 28, 2010

Kemensah

27 Feb 2010 @ Sabtu - Seperti yang dijanji dengan Tuan Ali dan Sm Mail tepat jam 1.15 pm saya dah sampai di persimpangan Zoo Negara , Hulu Kelang. Bila saya call semula dimaklum oleh Tuan Ali dan Sm Mail kedua mereka terlewat sikit kerana terperangkap dalam kesesakan jalan raya. Bagi saya tak ada masaalah kerana m/sikal jaguh saya masih boleh mencelah , lagi pun saya menggunakan laluan di lebuhraya DUKE yang agak lengang masa berlepas dari rumah tadi.

Kerana memikirkan terpaksa menunggu agak lama, saya ambil keputusan untuk pergi meninjau dulu lokasi rumah tempat kami nak pergi di Kg Kemensah. Lepas jumpa rumah , saya berpatah balik semula ke Zoo Negara . Dah hampir pukul 2.00 pm baru Sm Mail dengan Tuan Ali sampai dan tanpa buang masa kami terus berlepas ke Kg Kemensah.

Bukannya apa pun , sekadar nak menunaikan hajat Siti Salhar dan Azuan kedua-duanya anggota cawangan Kem Komandan yang menjemput kami ke majlis perkahwinan mereka.




Selamat Pengantin Baru Azuan dan Salhar....Semuga jodoh kekal ke akhir hayat.

2 comments:

  1. Selamat pengantin baru bahagia ke anak cucu cicit

    ReplyDelete
  2. Siapa yang bersanding itu? Musim kahwin sekarang ini. Jalan-jalan cari makan.

    ReplyDelete