Friday, March 13, 2009

Greysands






Greysands PD lagi ! Tak apa saya memang suka tempat ini. Kali ini saya jadi Fesilitator untuk seminar keselamatan bangunan dan kawasan siri 1/2009 yang berlangsung selama 5 hari. Walau badan tak sihat kerana selsema dan batuk saya bertekad untuk bersama peserta seminar hingga tamat. Alhamdulillah dengan rahmat dan izin allah hasrat saya tercapai.

Saya akui saya kagum dan bangga dengan peserta seminar kali ini kalau dibandingkan dengan peserta seminar yang diadakan sebelum ini. Menariknya dalam semua aktiviti peserta seminar begitu bersungguh-sungguh mempamirkan keupayaan mereka . Semuanya berani tampil kedepan untuk meluahkan pandangan dan buah fikiran. Syabas. Seronok betul saya nak berkongsi cerita dengan Tuan Ali.

Mentari

Bila ku buka mata
detik dihati nak lihat mentari
tapi...
dinding batu menghalang
pandangan ku hanya disitu

Bila ku langkah kaki
hatiku berdetik lagi
tapi ...
jalan mana nak ku lalui
langkah ku berhenti lagi disitu

Bila ku terkenang cahaya
hati ku berdetik kembali
ku misti lihat mentari
langkah ku hela lagi
ku yakin pintu pasti ada

Mentari! Mentari! Mentari
aku dah berjaya
di situ tak kan ku lupa
di sini tetap ku bangga

No comments:

Post a Comment