Thursday, September 9, 2010

10 Jari Ku Susun


9 Sept 2010 Sebenarnya saya merancang untuk memulakan perjalanan balik kampong selepas menunaikan solat tarawikh terakhir malam tadi. Selepas ditangguhkan kerana isteri dan anak-anak masih sibuk berkemas dan akhirnya terpaksa tangguh lagi kerana anak saya Syafuan yang baru balik dari Damansara bagitau keadaan jalan menuju ke Sg Buluh sesak sampai ke Batu Caves. Akhirnya saya ambil keputusan nak bertolak selepas sahur nanti jika diizin Allah swt.

Kerana dah puas tidur siang tadi , agak sukar untuk saya melelapkan mata sementara menanti waktu bersahur. Seketika saya melayari internet untuk mengikuti perkembangan dunia siber .

Kepada Bos saya Tuan Ali saya mohon maaf kerana tak sempat nak ke pejabat semalam seperti yang dijanji. Rupanya bila kita dah cuti sibuknya lebih daripada hari kita bekerja sampaikan janji tinggal janji.

Sempena sambutan Aidil fitri jumaat ni saya menyusun sepuluh jari memohon maaf kepada Tuan Ali dan semua staf Kem Komandan khasnya Sm Mail yang hari-hari menjadi bahan gurauan saya.

Kepada semua saya katakan " Saya hanya manusia biasa yang tak bisa terlepas dari melakukan kesalahan dan kesilapan. Kadang-kadang saya tahu tutur kata dan gurauan saya terlebih had dan menyakitkan hati . Maafkanlah saya . Semuga Allah sentiasa memberkati dan melindungi kita dari segala bala dan bencana. Selamat hariraya Aidilfitri maaf zahir dan batin".

No comments:

Post a Comment