Saturday, September 18, 2010

Promise

17 Sept 2010 Nak kata puas hati memang la tak puas , tetapi selepas lapan hari beraya kat kampong terasa lega la jugak kepala saya. Kesian juga saya kat Tuan Ali walau pun cutinya sepatut berakhir 19 Sept 2010 tapi khabarnya hari raya ketiga dia dah kembali kepejabat.

Bila dipanggil oleh Dato Z petang semalam saya tak terperanjat kenapa Tuan Ali terpaksa balik bekerja walau pun masih cuti. Kata-kata Dato Z masih terngiang ditelinga saya " Tak usah la duk kira nak cuti sangat sekarang ni, kerja banyak macam-macam nak kena buat. Dah siap ka arahan pentadbiran berkenaan Pusat Media tu?. Tanya Tuan Ali saya dah suruh dia siapkan ".

Dalam hati saya berkata " kalau dah suruh, tentu Tuan Ali dah buat". Nampaknya dalam bulan ni saja tiga arahan pentadbiran yang terpaksa kami sediakan.

Masa melangkah masuk bilik mesyuarat , saya tergaman kerana Tuan Ali yang bercuti pun ada disana. Lepas mesyuarat bila saya beritahu pesanan Dato Z , Tuan Ali terus kata kat saya " Dah siap dah, jom kita jumpa Dato".

Saya gembira untuk publish kan janji YDH Tan Sri Ismail Omar Ketua Polis Negara.



No comments:

Post a Comment