Friday, July 1, 2011

ESSET - Integriti Siri 2/2011

30 Jun 2011   Alhamdulillah ...Kursus Integriti Siri 2/2011 bermula pada 26 - 29 Jun 2010 berjalan lancar dan sempurna. Kursus kali ini buat pertama kalinya diadakan di Institiut KWSP Bangi melibatkan seramai 30 peserta dari pelbagai unit dalam Cawangan Kem Komandan.

Insp Sh Rosli sebagai Ketua Urusetia dengan dibantu oleh Haslina sepatutnya diberi kepujian diatas usaha gigih mereka . Program Kursus berjalan lancar walau pun seorang penceramah dari BAKA  yang dijemput tidak dapat hadir . Dalam hati berkata-kata juga " Persetujuan untuk memberi ceramah dah lama dibuat, program dah mula baru bagi tau tak dapat hadir. Apa salah bagitau awal-awal senang kami nak cari pengganti".

Terima kasih kepada penceramah berpengalaman dari SPRM , Institiut Integriti Malaysia, YDH ACP Jamaluddin Kudin dari Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik, Insp Zulkifli dari Cawangan Tata Tertib Bukit Aman dan Tuan Ali Ahmad Kem Komandan yang begitu komited dalam kursus ini.

Sebagai Fesilitator  saya dan Alwi berpuashati dengan komitmen peserta kursus. Penilaian oleh peserta Kursus 83.3 % memberi markah sekala 6/7 agak menggembirakan kami....tapi Bos kata masih ada ruang untuk penambahbaikan.

Nak Publish Aktiviti kami masa kat kursus tu .....











2 comments:

  1. ai tuan...first kursus xde pun camnih..xaci..

    ReplyDelete
  2. Kursus siri 1/2011 kita buat kat Institiut Integriti . Tiada kemudahan mcm kat Institiut KWSP nih...

    ReplyDelete