Saturday, September 12, 2009

Anugerah

12 Sept 2009 Sementara menunggu masuk waktu solat subuh saya menghadap komputer mengintai artikel di Tabib Islam Sites untuk mendapatkan sedikit pandangan dan panduan perubatan islam. Jam 5.45 am saya dapat message dari Harida berbunyi "Salam..saya dah selamat bersalin baby girl pukul 3.20 pagi tadi".

Rasanya baru petang semalam masa berbual-bual bersama saya dan Kak Normah kat pejabat Harida beritahu dia rasa dah nak bersalin tapi kiraan due nya pada 25 Sept 2009. Kak Normah yang dah berpengalaman tu kata " Biasanya mengandung anak pertama ni , lahirnya cepat". Saya pun bagi la sedikit panduan selawat dan doa-doa yang nak dibaca untuk mudah bersalin. Harida yang begitu excited mula la merantau dilaman web cari doa dan selawat panduan saya tu.

Kepada Harida dan Abang Lan saya dan Kak Yatie ucapkan tahniah la, dapat anugerah Allah dibulan berkat ni. Jangan lupa keluarkan Zakat Fitrah untuk baby girl tu .

No comments:

Post a Comment