Saturday, December 11, 2010

ROLLCALL

10 Disember 2010 Dah hujung tahun maka sibuklah nak tutup "akaun" sasaran kerja tahun 2010. Usaha dah usaha tetapi masih ada juga sasaran yang dirancang tidak dapat disempurnakan. Macam selalu kita duk kata " kita hanya merancang tetapi Allah yang menentukan jadi ke tidak , sempurna ke tidak".

Sebelum buka "akaun " baru tahun 2011 dan sempena semangat hijrah yang masih berkobar, Tuan Ali mengarahkan supaya pegawai dan anggota Kem Komandan buat "O group" .

Kata Tuan Ali " Nak jumpa semua anggota nak luah yang terbuku dihati dan nak dengar rintihan" . Katanya lagi " Dah luah dan dengar, nak lontarkan pula saranan dan harapan. Nak pastikan Cawangan Kem Komandan berupaya memberikan perkhidmatan yang terbaik dan bermutu ".

Masa saya berbual-bual dengan Tuan Ali saya yakin massage yang akan disampaikan oleh Tuan Ali bertemakan " Disiplin Dan Integriti Menjamin Kecemerlangan" akan memberi impak yang berkesan kepada semua anggota Kem Komandan.

Alhamdulillah bersandarkan diatas semangat kerjasama dan disiplin yang tinggi , lebih daripada 200 anggota termasuk pegawai kanan mempamirkan "turn Out" yang amat memberangsangkan.

Tahniah kepada Unit Tatatertib yang diketuai oleh Sjn Anuar yang dibantu oleh Kpl Yahya, Kpl Zuliawaty dan L/Kpl Mohd Alwi . Tak lupa juga kepada petugas-petugas saudara Syarif Lobo, Abang Akob , Baluk , Gobi , Eliza dan semua yang terlibat dalam penganjuran majlis. Kem Komandan amat berpuashati dengan perjalanan majlis yang begitu tersusun dan teratur.

Kepada yang tidak berpeluang untuk hadir semasa majlis berlangsung saya publishkan gambar -gambar semasa majlis berlangsung.....










Saya hanya nak kata " Bercakap apa yang kita dah buat lebih baik daripada bercakap apa yang kita nak buat ".

No comments:

Post a Comment