Sunday, April 19, 2009

Petanque Piala KPN 2009

Kisah semalam belum lagi selesai tiba-tiba pagi ini 17 April 2009 saya dikejutkan lagi oleh berita mengatakan SI Harun Hassan jurulatih pasukan petanque Bukit Aman dimasuk hospital. Kata Fitri yang menalipon saya “ SI Harun masuk hospital Ampang Putri semalam x c den” saya yang tak sabar terus tanya “ teruk ka , x c den dengan apa? Kata Fitri “ X c den jatuh motosikal, jari tangan patah, tapi hari ni mungkin keluar hospital dan petang nanti dia kata nak datang gelanggang petanque” .

Dalam hati saya mengagak tentulah cedera ringan saja. “Kalau macam tu petang nanti saya jumpa digelanggang la, kerana saya pun ada urusan di Bde Tengah”. Saya pun sememangnya nak juga bertemu dengan pemain petanque Bukit Aman . Kepada rakan-rakan petanque Bukit Aman maaf la ya kerana pengurus ni tak dapat nak turun padang melihat sessi latihan.

Sebelah petang saya dan Tuan Ali selepas berkunjung ke pejabat Ajutan Bde Tengah , kami berdua mengambil peluang bertemu dan bertanya khabar dengan pemain-pemain petanque pasukan Bukit Aman. Alhamdulillah la nampaknya pasukan kita dah benar-benar bersedia . Kata Sjn Nan “SI Hj Tahir berada di top ranking. Sekarang”.

Sedihnya petang tu saya dan Tuan Ali tak dapat bertemu dengan SI Harun kerana katanya masih berada dihospital. Walau bagaimana pun tak pa la kerana Penolong jurulatih Fitri masih tegak berdiri menjadi tulang belakang pasukan Bukit Aman. Khabarnya dia ada sponsor sehelai baju untuk pasukan petanque Bukit Aman. Jangan lupa untuk saya dan Tuan Ali sudah . Mudah saja nak ingat Tuan Ali – XXXL untuk saya - XL sudah kira Ok.

Kepada semua pemain petanque Bukit Aman tahun 2009 kami semua mendoakan kejayaan anda. “ SELAMAT BERJUANG ‘.

Saya Cuma nak kata “ Pertahankan Piala Pusinngan Johan keseluruhan Petanque Piala KPN 2007 yang dipegang oleh Team kita dua tahun lalu”.

Barisan Pasukan Petanque Bukit Aman bagi tahun 2009

Ketua Kontinjen : SUPT Ali bin Ahmad
Pengurus : ASP Che Azmi bin Bidin
Juru Latih : SI Harun bin Hassan
Pen. Juru Latih : WPC Norfitrema bt Ghazali

Pasukan Lelaki : CI Kamaruzaman bin Endut
: SI Hj Tahir bin Abd Malek
: D/SJN Adnan bin Abdul Aziz
: KPL Nordin bin Sharip
: L/KPL Zainuddin bin Jamil
: PC Shamsul Azlan bin Samsudin
: PC Mohd Hafis bin Jamalulail

Pasukan Wanita : PF Shopiah bt Idris
: PF Hamidah bt Ismail
: PF Fazilah bt Naziri
: PF Farahiyah bt Sampul
: WPC Shazleen bt Sharif
: WPC Wan Sayfaa bt Wan Yaakob
: WPC Nor Afizan bt Azmi

No comments:

Post a Comment