Thursday, February 3, 2011

Lepar Hilir 20110203

3 Februari 2011  Kepada rakan-rakan saya  yang berbangsa cina  saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan " Gong Xi Fa Cai". Semuga kehadiran tahun Arnab kali ini akan membawa kejayaan dan kecemerlangan dalam kehidupan kita.

Hari ini juga ramai kaum keluarga , sahabat handai dan rakan taulan yang mengambil kesempatan memeriahkan cuti umum untuk mengadakan majlis kenduri.  Sampai yang menerima jemputan pun dah tak boleh nak buat keputusan , mana satu nak pergi.

Dalam hati berbisik juga "Ada 365 hari dalam setahun mengapa la saudara mara dan sahabat-sahabat saya ni pilih 3 hb Februari nak buat kenduri ?  Kepada saudara mara dan rakan karib yang mana kaki saya tak terjejak kat tangga rumah tu , minta maaf banyak-banyak la ya...".

Dua tahun dulu saya dah janji nak pergi , maka hari ni terpaksa la saya tunaikan janji untuk menghadiri majlis perkahwinannya.  Saya hanya bawa anak bongsu ikut serta , malu dengan bos saya Tuan Ali yang satu famili sanggup meluang masa untuk meraikan majlis perkahwinan mantan PA nya tu....

Selamat Pengantin Baru ditujukan kepada Noor Aznie Abu Kassin @ Farah dan pasangannya Suhairi Hj Ali. Doa kami semuga perkahwinan ini, aman bahagia , dikurniakan anak-anak yang salih , rumah tangga kekal hingga keakhir hayat.

Apa lagi yang ada , kalau bukan gambar-gambar yang menjadi bukti kehadiran dan  kenangan kami .......hihihi




No comments:

Post a Comment