Wednesday, June 30, 2010

Sarkar

29 Jun 2010 Beberapa orang kenalan termasuk Kak Ros menegur tajuk posting saya semalam " Sang Sarkar Bergaya , Kedah Berpesta" . Memang betul teguran mereka kerana mereka percaya saya merujuk Team Petanque PDRM kepada "Sang Saka Biru" yang menjadi kebanggaan warga PDRM .

Saya sendiri mulanya berpendapat sepatutnya saya merujuk Pasukan Petanque PDRM sebagai "Sang Saka Biru" . Tetapi saya mungkin mempunyai pandangan yang berbeza dalam membuat rujukan, maka saya memilih perkataan "Sarkar" sebagai rujukan untuk Team Petanque PDRM .

Sebenarnya saya peminat film Hindi box office " Sarkar " dan saya nak Pasukan Petanque PDRM mempunyai ramai penyokong seperti pengikut "Sarkar".

Terima kasih kepada semua yang menjenguk blog saya. Tq

No comments:

Post a Comment